Fresh From The Oven!

Trimas Berimac Buat Yang Sudi Mengikuti ^_^

Arlene Tan Bukan Makcik Hajjah Sitt AlWuzara!

ok aku taw aku dah agak ketinggalan pasal benda ni..tapi aku tetap nak post gak sebabnya aku juga tersenarai antara individu yang ikut menyebarkan berita yang ternyata tidak tepat tentang dakwaan bahawa saudari Arlene Tan ni ialah makhluk infamous bernama Hajjah Sitt Al-Wuzara tersebut..huhu..so aku juga ingin meminta maaf kepada saudari Arlene Tan atas post sebelum ni ye..

tapi walaupun dah dibuktikan bahawa dia ni bukanlah Makcik Hajjah Sitt AlWuzara yang sebenar, GaySec pun dah membuat kenyataan dan permohonan maaf tentang kesilapan diorang tu, tapi aku masih agak kecewa gak la..bukan kecewa pasal apa tapi kecewa dengan pegangan saudari ni..Arlene dipercayai adalah seorang Atheist ataupun seorang yang tidak memegang atau percaya kepada mana-mana kepercayaan, agama, mahupun tuhan..sedangkan kalau tengok nama & profil dia yang dikeluarkan sebelum ni dia adalah seorang muslim *atau mungkin hanya pada nama*..wallahualam..

berikut adalah antara kenyataan yang dikeluarkan olehnya sendiri yang menggambarkan pegangannya itu:


so disini juga dia ada mengkritik agama Islam itu sebagai satu agama yang bersifat diktator..astaghfirullah..kalau betul dia ni asalnya seorang Islam, mungkin lahir sebagai seorang Islam atau mengikut keluarga memeluk Islam, semoga pintu hatinya dibuka semula untuk memahami Islam itu sendiri dengan lebih baik..amiin

& ada gak yang kata dia ni ada pertalian dengan Hajjah Sitt AlWuzara..sama ada kawan @ konco sepapat ke apa aku tataw plak sebab ni orang yang kata..wallahualam..tapi si Hajjah tu memang penah kuarkan statement yang dia pernah kenal ngan si Arlene ni dolu2..entah la labu..itu hal diorang la..

so siapa Hajjah Sitt AlWuzara yang sebenar? ha sekarang ada seorang individu lain plak yang dikaitkan dengan si empunya nama tu..nak taw KLIK DISINI..wallahualam~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...