Thank You For Following :)

Mee Goreng Sotong Power! - Shah Alam, Seksyen 2

haa..kali ni nak habaq pasai 1 kedai makan yang da kuar tv plak..chewah..kali ni bukan belah utara na tapi ownernya orang utara gak..walopun aku bukan orang utara tapi makanan belah sana especially Penang macam best kan:)

ok kali ni nak crita pasal Mee Goreng Sotong Power kat Shah Alam, Seksyen 2, depan pintu utama UITM Shah Alam nun..kedai makan dia kecik je kat bahagian tepi depan 1 area makan mcm food court (or memang food court pun eh..lol)..menu dia pn ada 4 je..tapi specialties dia memang Mee Goreng Sotong Power dia la..

the menu~

the famous Mee Goreng Sotong POWER!

aku of cosla oder menu utama dia kan..hoho..so yang aku boleh kata memang agak power la mee goreng sotong dia nih..cuma portion je macam sikit..sambal dia..pergh..menyelirat dowh..pedas memang pedas..pada aku la..sotong dia pun sotong yang besar tu ok..cuma malangnya aku memang tak berapa minat ngan sotong yang besar tu kecuali kalo bakar..hoho..so aku makan mee goreng ngan sambal dia je la..sotongnya aku bagi abang aku..hahaha..but still masih puas hati apa XD

tapi pasal portion tu, kalo korang risau tak kenyang jangan risau, bolehla oder ABC gerai sebelah..ada beberapa pilihan ABC gak, 6 jenis kalo tak silap..tapi aku amek ABC special..chewah;p..serius memang kenyang gila makan..& memang puas hati..sangat banyak benda diorang buh dalam tu..harga pun sangat-sangat berpatutan ngan harga dia..& amaran awal..aku yang kuat makan ni pun tak mampu nak habiskan semua hari tu..so tinggallah cairan aisnya sahaja *isinya abes gak..miahaha*

ABC special

& macam yang aku dok kata awal-awal tadi, kedai makan ni da penah kuar tv..tak pecaya, tengok je la plak Jalan-Jalan Cari Makan ni..chewah..kalo gi kedai makan ni, memang akan nampak la plak ni depan-depan kaunter lagi :)

peninggalan JJCM;p

owner dia pun muda lagi..& selepas abang aku dok borak ngan dia, barulah ketahuan bahawa ada satu restoran kat Cherok Tok Kun yang kitorang penah pegi rupanya restoran makcik dia..hoho..yang tu pasembur dia best..tapi xda plak amek gambo..dah lama dah tak pi..so tak dapatla nak post..

so kalo berkesempatan pi la cuba sendiri..tengok terangkat ke tak..hoho..tu je la buat kali ni..len kali aku post pasal tempat makan lain plak..banyak lagi tersimpan tak terpost ni..sekian:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...