Thank You For Following :)

Showing posts with label Char Koey Teow. Show all posts
Showing posts with label Char Koey Teow. Show all posts

Key's Char Koey Teow - Permatang Pauh

da lama x post pape kali ni nak post satu port makan 1 of my fav food plak, Char Koey Teow..jangan tak taw aku memang suka sangat makan Char Koey Teow ye..haha..so yang kali ni dekat sangat dengan umah abang aku di Permatang Pauh..kira paling senang nak pegi tapi aku baru pegi sekali..wakaka..ni la dia, Key's Char Koey Teow


Adam Char Koey Teow - Permatang Pauh

ok sebelum tu aku nak buat pengumuman bagi jelas sikit ngan semua.."aku suka makan char koey teow!"..lol..perlukah? papela..tapi da memang aku suka nak buat cemana..haha..ok ari tu aku da post pasl Char Koey Teow Sg. Dua Telur Ayam Siap Dibasuh kan..kalo yang tak baca lagi bole la klik link tu..*promote jap*..so kali ni nak promote satu lagi port char koey teow ni..


Char Koey Teow (Besar)

memandangkan Char Koey Teow Sg. Dua Telur Ayam Siap Dibasuh tu macam agak jauh daripada rumah kat Perda nun, so ari tu kitorang pi la pekena char koey teow yang ni plak..yang ni tak berapa nak jauh sangat la..dekat la nak banding ngan Sg. Dua tu..haha..

Char Koey Teow Sg. Dua - Penang

aku rasa Char Koey Teow Sungai Dua ni memang antara char koey teow paling fofuler la kat mesia nih..so kalo sesapa pegi Penang tapi tak singgah pekena Char Koey Teow Sg. Dua ni memang tak sah la..kat seberang je pun bukan kat pulau..(bukan kat seberang "Jepun" na)

so akhirnya ari tuh berjaya gak aku mencuba sendiri the famous Sg. Dua Char Koey Teow nih..(padahal da lama dah ni, cuma tak larat nak post..hahaha)..so hows the Char Koey Teow? is it really that great? jeng jeng jeng..


kitorang gi malam..lebih kurang pas maghrib..ada banyak gak restoran-restoran Char Kuey Teow lain kat area tuh..tapi disebabkan nak gak rasa Char Koey Teow Sg. Dua Telur Ayam Siap Dibasuh ni (tu full name nama kedai makan tu taw..hoho) so kitorang menggagahkan diri gak mendapatkan tempat sekalipun seriously memang full house la kedai makan tuh..& faktor tu gak la yang menambahkan keyakinan kitorang untuk mencuba Char Koey Teow Sg. Dua Telur Ayam Siap Dibasuh tu..hahaha..berapa kali nak taip nama dia da..ponat den..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...