Thank You For Following :)

Key's Char Koey Teow - Permatang Pauh

da lama x post pape kali ni nak post satu port makan 1 of my fav food plak, Char Koey Teow..jangan tak taw aku memang suka sangat makan Char Koey Teow ye..haha..so yang kali ni dekat sangat dengan umah abang aku di Permatang Pauh..kira paling senang nak pegi tapi aku baru pegi sekali..wakaka..ni la dia, Key's Char Koey Teow



ari tu kitorang oder char koey teow special..dari segi portion, okla..tak banyak tak gak sikit sangat..kalo makan supper tengah malam tu sesuai la..dalam tu ada dalam 5 ekor udang yang saiz pun tak kecik sangat..bab rasa plak char koey teow ni terasa lebih black pepper daripada biasa, ada sedikit pedas & memang sedap..cuma hari tu order kitorang tu ada sedikit perbezaan plak dari segi masakan..char koey teow aku tu macam terlebih masak sikit dengan udang-udang tu siap ada terasa sedikit hangus pada part-part tertentu..yang char koey teow abang aku tu plak udangnya macam tak berapa masak & kuey teow pun tak berapa lembut..tapi biasala sebab yang masak lain-lain orang kan :)


but anyway pada aku char koey teow ni still recommended..tak rugi cuba..ada rasa dia yang tersendiri..harga tak pasti plak sebab hari tu oder jus buah so tak reti nak calculate but worth it la..so kalo nak try, bole cari kedai makan ni kat tepi jalan je kat Jalan Permatang Pauh berdekatan dengan UITM Pulau Pinang Permatang Pauh, confirm bole nampak :) till the next post, ciao~

2 comments:

  1. char koey teow!!
    haih saje je goda aku dengan gambar yang 1st tu kan..
    huh! -.-

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...