Fresh From The Oven!

Trimas Berimac Buat Yang Sudi Mengikuti ^_^

1st Post! I mean 2nd Post..huhu~

miahaha!!! akhirnya berjaya juga aku menghasilkan blog ini!!! wuuuuuhuuuuuu!!! walaupun masih belum siap sepenuhnya, tp nda pa la..kasi can..testing dulu post pertama kan..

ok mesti ada yang tertanya-tanya (ada ka?) kenapa aku buka blog baru sedangkan aku ada blog suda..so jawapannya senang ja..sebab aku mo menulis dengan lebih personal dan bebas..keh keh keh..kalo sebelum ni, i have to write all in english, actually its kinda hard for me because to be honest, my english is not really that good..so with the existence of this blog, i am so able to write down whatever i like in whatever language id prefer to use (in that particular time)..bi ka, bm ka, & even slang..samada slang sabah ka, mahupun slang semenanjung..chewah..trip skejap

so kalau nak baca blog ni diharap memahami kesukahatian penggunaan bahasa yang akan penulis gunakan ye..harap maklum..


& pasal kucing comel mata 2 kaler ni, bukanlah kucing aku pun..tapi sekadar kucing idaman je..wuawuawuawua..i love cats so much ok..& aku pernah gak memiliki beberapa kucing yang berwarna putih sepenuhnya *so kawaii!!!*..tapi tak pernah lagi dapat yang jenis mata 2 kaler ni..huhu..& yang paling menambahkan geram tu, kat hostel ni ada sekor kucing putih mata 2 kaler macam ni wei!!! wargh!!! rasa macam nak culik je bawak balik sabah..miahaha..tp nda la jga ak sekejam tu kan..huhu

so pa lagi? itu ja la mengkali buat masa ni..malas suda menaip..padahal banyak lagi mo ditulis ni..tapi bukan ada yang membaca pun so buang karan ja..wakaka..nti2 la menambah post lagi

till then..adios bebeh ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...