Thank You For Following :)

Single? Why Not?

#foreveralone dah terlalu sinonim dengan aku. sebut je #foreveralone mesti kawan-kawan aku, classmate aku dalam groupchat akan sebut aku. hahahaha. sentap? nope. dah lali. & maybe aku dah selesa begini..

Pic ihsan pakcik Google



honestly yup sometimes aku jeles tengok orang lain ada pasangan masing-masing. kadang-kadang timbul gak rasa nak care for someone and having someone to care about me. but usually that feeling just faded away, just like that. so keinginan tu tak konsisten. boleh gitu? hahaha. so thats why aku rasa dah lali hidup single..

faktor lain? honestly aku dah letih direject. hahaha. aku dah letih syok sendiri. dan aku dah letih dipergunakan mahupun diperbodohkan. nak cerita panjang, malaslah. senang-senang cakap pengalaman aku sebelum ni tak berapa manis. of course tak semua orang macam tu & honestly aku benci bila orang buat sweeping statement kata semua lelaki/perempuan sama je. oh yes alat sulit smua sama tapi lain rupa k. hahaha. eh terlucah plak. hahaha. maksud aku rambut nak kata sama hitam pun x bole sebab ada yang dah dye bagai kan tapi hati kita tak boleh tengok kaler hitam ke putih :)

ada kawan aku kata aku terlalu memilih / jual mahal. u know what? oh yes  i have to be picky. aku kalo nak bercinta aku tanak buat stok geli-geli je, aku nak cari yang terus boleh ikat jadi teman sehidup semati. wah. haha. so why not i be picky. takkan nak sembat je memana jumpa tepi jalan? kan? nah kau emo plak. hahahaha. tapi seriously nak kata aku memilih xdelah. aku nak kata ideal type pun xde spesifikasi sangat. pada aku chemistry always comes first. & of course kalo boleh biarlah someone yang tak akan sewenang-wenangnya menambah beban tanggungan dosa aku kelak. ye lah dosa aku sorang pun dah berat nang nang. huhu. so para jantan kat luar tu ingat kalo ko nak cari chikaro nak buat bini jangan pikir nak dahi licin ja. nanti dah kawin suami tanggung dosa isteri. wallahualam :)

so sampai bila aku nak single? aku tak menolak jodoh. nanti dah sampai seru, aku ok je. on je. nak kata mencari, buat masa ni biarlah jodoh tu yang datang cari aku. kemain kan. hahaha. pada aku konsep perigi cari timba ni aku tak kisah sangat. kalau dah jodoh why not? so jangan tanya aku bila nak kahwin ke apa. pi jaga tepi kain sendiri. hahaha. buat masa ni, biarlah aku dengan duniaku. hehehe. till next post, ciao.. tiba-tiba. hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...