Thank You For Following :)

Header Baru! Yay!

finally! tu je la yang mampu aku katakan..hehe..actually da lama aku fikir nak buat header baru ni..bukannya tak suka header sebelum ni, sangat suka sebenarnya..cuma..ntah..& ntah cemana tetiba timbul idea nak juga buat header baru & tadaaaa! inilah hasilnya ^_^

the new one!


kalau korang yang tataw mesti tertanya-tanya menatang apa plak aku guna sebagai header ni..hehe..kalo korang nak taw, makhluk-makhluk ni adalah makhluk hasil karya aku sendiri pada satu ketika dulu..kira recycle balik benda-benda yang ada dalam lappy aku je la untuk buat header ni sebenarnya;p..tapi belum tiba masanya lagi untuk aku perkenalkan mereka kepada korang..sebab aku rasa aku theres something more i can do with them..chewah..hehe..so kalo sesape yang taw tu *especially classmate aku* tolong jangan mention pasal diorang ni dalam blog ni k..ngehehe..biarla mereka menjadi maskot yang menyerikan blog ini tanpa pengenalan diri ;p

the old one~

pasal header lama tu plak, secara jujurnya aku sangat sangat sangat suka header tu sebab kucing tu adalah kucing idaman aku! *kucing kaler putih mata dwiwarna sebelah ijo sebelah biru..huhu* wuwuwu..tapi nak buat cemana, gambar tu pun aku amek dari google image je..so macam tak berapa best la kan buat header blog sendiri pakai gambar orang lain..kang tak pasal-pasal kena saman ke apa kan..sekarang kan zaman saman;p..so skarang aku da pakai header blog guna gambar-gambar yang aku sendiri hasilkan dengan tangan dan jari jemari aku sendiri so of cos keyakinan diri pada blog ini sangat berbeza kan..hehe..

so anyway, nak tanya korang la, apa pendapat korang tentang header baru blog aku ni? ok tak? ke sesuai tak untuk blog ni? kalo sudi please drop a comment or two ye..komen-komen anda yang membina sangat diharapkan dan dihargai..chewah..so feel free to comment ye..till the next post, ciao~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...