Thank You For Following :)

Durian oh Durian ^_^

finally i'm back! hahahaha :p..lama beno ilang eh..sory la takda modal nak post & takde mood gak nak post..but whatever it is, now i am finally no more a student so i totally got plenty of time for myself :) no more assignments & most importantly no more exams :p..papepun sementara masih menanam anggur ni maybe aku akan luangkan some times untuk lagi rajin update blog ni macam zaman dolu-dolu & aku akan mulakan dengan post salah satu peberet fruit aku iaitu dorian eh durian ..weeeeeeeeee :)

the variety of the durian :)

aku ni bukanla pakar durian tapi yang aku pasti sejak aku sampai umah ni dah pelbagai jenis durian aku da makan just based on their color & taste..tang saiz tu maybe gak la kan..tengok je la gambo kat atas tu..aku sengaja je buh lelain jenis durian tu untuk korang bezakan sendiri *tapi jangan tanya jenis-jenis durian berikut sebab aku taw makan je..miahaha XD..tapi papepun peberet aku tetap yang sekor nih..jeng jeng jeng~

the red flesh durian :)

it's funny bila ak post gambo durian merah ni aku still dapat some cute feedback from my friends especially those in peninsular la kan..ada kata ingatkan ketupat sotong (merah ke?), strawberry (so cute :p), tak kurang yang kata seram tengok but ada gak yang kata tak suka makan durian tapi bila tengok durian merah ni terus rasa macam nak je..hahaha..so klu masih ada yang tertanya-tanya tu leh la refer kepada post lepas aku pasal durian ni DISINI..kat situ aku da terangkan ciri-ciri perbezaan durian merah ni dengan durian komersial lain..ewah

papepun aku berterima kasih sesangat & kudos to my parents sebab kalo diorang tak tanam pelbagai jenis durian ni kat sekitar home sweet home kitorang ni tak dapatla aku makan or actually melantak pelbagai jenis durian ni secara free..hehe..thats all for now, till the next post, ciao :)

2 comments:

  1. wey.. durian ni boleh buat pengat tak?
    ko pernah try buat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengat durian? x reti plak ak buat..tp tempoyak mak ak ad buat la..haha :p

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...